MENÜ

Counter Strike Config  



WARgame


A szerver beálitás alapjai

Nos ha mán van szerverünk akkor elöször csatlakozunk fel FTP re (FTP csatlakozast es külön menüben megtalálod) és ottan lépjünk bele a cstrike mappába es keresd meg a server.cfg t ha megvan  akkor nyissad ki.Ebben a cfg fileben álithatod a szerver tulajdonságait pl (mapp idö,c4 idö stb..).

 

hostname "Ide ird ami lesz a szerver neve"

sv_contact " ide ird az email cimed ahol elérhetö lesz az admin "

sv_region Hungary (ide ird a régiot ahol fut a szerver)

sv_password "jelszo" - a szerverre való belépéshez szükséges jelszó

rcon_password "jelszo" - ez az rconhoz szükséges jelszót határozza meg, mellyel adminként tevékenykedhetsz a szerveren (ne add tovább senkinek)

akkor ezek a beálitasok

mp_timelimit 20 - egy mapon eltöltött idő (percben)
mp_friendlyfire 0 - a cspatodat is sebezheted be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_limitteams 2 - megahtározza, hogy egy csapat hány fővel lehet több, mint a másik
mp_flashlight 1 - lámpák engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_buytime 0.5 - vásárlásra felhasználható idő
mp_roundtime 5 - egy kör időtartama (percben)
mp_tkpunish 0 - TK büntetés be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, TK-zó következő kör elején meghal; 0=kikapcsolva, nincs büntetés)
mp_c4timer 45 - a bomba élesítése és felrobbanása között eltelt idő (másodpercekben)
mp_freezetime 6 - kör eleji idő, mely alat csak vásárolni lehet, mozogni nem (másodpercekben)
sv_aim 0 - célzás-rásegítés be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
pausable 0 - kliensek jogának szabályozása a játék szüneteltetésére (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
log on - logolás be -és kikapcsolása (on=bekapcsolva, off=kikapcsolva)
mp_logmessages 1 - - üzenetek logolásának be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_decals 30 - maximálisan megjeleníthető logók és vér/fegyver nyomok
mp_startmoney 800 - kezdő összeg
mp_maxrounds 0 - maximálisan lejátszható kör adott mapon az mp_timelimit által meghatározott időn belül
mp_winlimit 0 - maximálisan megnyerhető kör adott mapon az mp_timelimit által meghatározott időn belül
mp_footsteps 1 - lépéshangok be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_autoteambalance 1 - automatikus csapat erőkiegyenlítés (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)

6. Ezt követően a szerver egyéb tulajdonságait meghatározó értékek adhatók meg (az összes érték az alapesetet feltüntetve kerül felsorolásra):

sv_maxspeed 320 - kliensek maximális mozgási sebessége
sv_timeout 240 - az idő, ami után bontja a szerver a játékossal a kapcsolatot (ha nem csinál semmit, kifagy, stb.)
sv_cheats 0 - csalások be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_airmove 0 - levegőben mozgás szabályozása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_airaccelerate 10 - levegőben mozgás sebessége
sv_lan 0 - szerver típusának meghatározása (1=LAN szerver, 0=Internetes szerver)
sv_allowdownload 1 - szerverre feltöltés engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_allowupload 1 - szerverről letöltés engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_netsize 0 - a maximális hálózati adatcsomag méretet határozza meg (0=automatikus)
sv_sendvelocity 1 - komplex decal és fizikai rendszer be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_alltalk 0 - játék közbeni kommunikáció szabályozása (1=mindenki hall mindenkit, 0=csak az elő csapattársak hallják egymást)
sv_gravity 800 - gravitáció mértéke
sv_filterban 1 - az IP cím alapján történo bannolást szabályozza (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_voiceenable 1 - hangkommunikáció be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_chattime 3 - a mapváltások között várakozási idő (másodpercekben)
mp_autokick 0 - a TK-t elkövető és a mozdulataln játékosokat automatikusan kirúgja (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_hostagepenalty 0 - meghatározza, hogy hány túsz megölése után rúgja ki a szerver a játékost
mp_forcechasecam 0 - a megfigyelés szabályozása (1=bekapcsolva, 0=nincs korlátozás)
mp_fadetoblack 0 - megfigyelés be -és kikapcsolása (0= nincs hatással a játékra; 1=a játékos képernyoje az új körig elsötétül)
mp_playerid 0 - célkereszt infók szabályozása (0=a játékosok minden infót látnak csapatszínekkel; 1=a játékosok látják saját társaik infóját és a túszokét színekkel; 2=nincsenek infók)
mp_mapvoteratio 0.6 - mapváltáshoz szükséges szavazatmennyiség (%-ban)
allow_spectators 1 - játékon kívüli megfigyelők engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
decalfrequency 30 - logók megjelenítésének szabályozása (másodpercekben)

most pedig be kell állitanunk hogyha valaki fellep a szerverre akkor ne laggolojon

sv_maxrate 20000 - megengedett legnagyobb sávszélesség a szerveren
sv_minrate 14000 - megengedett legkisebb sávszélesség a szerveren
sv_maxupdaterate 101 - meghatározza, hogy hányszor kap információt a felhasználó a szervertől percenként maximálisan
sv_minupdaterate 60 - meghatározza, hogy hányszor kap információt a felhasználó a szervertől percenként maximálisan

8. Egyéb, ajnálott értékek (csak saját felelősségre használhatóak, nem megfelelő használat esetén nagy LAG-ot okozhatnak):

sv_unlag 1 - lagkompenzáció be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_maxunlag 0.35 - bekapcsolt lagkompenzáció érték esetén a lag ellensúlyozásának mértéke

9. Opcionális a következő beállítás, de nagyon fontos lehet. A szervernek meghatározható, hogy a letöltendő fájlokat ne a szerverről töltse a kliens gépére, hanem egy weboldalról, ami így sokkal gyorsabb lehet:

sv_downloadurl \ \ ide a hostol kell elkerni az url t hogy a szervereden müködjön a gyors letöltes

enyi az egesz ez utan már ki léphetsz es mentsed el

Asztali nézet